29 Mayıs 2014 Perşembe

26 Mayıs hayatımın en güzel günlerinden biriydi.

26 Mayıs'da hayatımın en güzel günlerinden birini yaşadım. Eğer kendinize idol olarak gördüğünüz birisi yoksa ya da gerçekten sevdiğiniz bir sanatçı bence bu cümleden sonrasını okumayın, çünkü anlatmak istediklerimi anlayacağınızı tahmin etmiyorum.

Justin Timberlake konseri vardı, bilmeyenleriniz için. Altı ay önce aldığım biletimin üzerinde yazan tarih sonunda gelmişti ve ben dün sırf konser için matematik finalime girmedim ve dersten kaldım şu an. Pişman mıyım, ASLA! Sabah saat onda İTÜ’ye gittim İlayda ile, biletimi diamond circle almıştım ve erkenden gidip en önde olmak istiyordum. Saatlerce bekledik sırada, üç ayrı giriş kapısından alımlar oldu ve biz görevlilerle, sıradakilerle arkadaş olduk artık. Aslında ilk gittiğimizde sıra belli değildi ve ben neredeyse bütün görevlilere nereden gireceğimizi sordum, en sonunda adamın birisi "Sen bugünkü soru hakkını tamamladın artık" diye yakarışta bulundu. Sonra sıranın çoktan oluştuğunu ve yaklaşık yüz kişinin belki daha fazla sıraya girdiğini söyledi. Oysa ilk gelenler bizlerdik! Hiç umurumda olmadan onların hepsinin önüne geçtim ve bekledim. Kimse de bir şey demedi asdfg.

Diamond girişini ebesinin nikahına yapmışlar resmen. İlayda sahneyi rahat görmek için topuklu giymişti ve bildiğiniz yüz metre engelli koşusu gibi herkes sahaya saldırmaya başladı. Uzun bacaklı ben önden koştum ama İlayda yetişemedi, onu bekleyelim derken insanlar bizi geçti, sahaya vardığımızda sahnenin önünden on altı sıra gerideydik. Moralim bozulmuştu ama İlayda sen bana bırak dedi. Yaklaşık bir saat sonra, JT sahneye çıkmadan önce, sahnenin dört sıra önüne kadar ilerledik. Hayır 190 boyum var, hiç mi kimse fark etmedi o kadar öne geçtiğimi aralardan. İlayda biraz öne gidiyor sonra beni çekiyor, ben biraz gidiyorum sonra onu çekip diğerlerini arkaya itiyoruz. JT’den önce bir DJ çıktı sahneye, adamın çaldığı şarkıları çevremizde bulunanlar arasında bir ben bir İlayda biliyoruz ve bağıra bağıra söylüyoruz, yanımızda yazın düğünden yeni gelmiş gibi bir çift vardı, çevremizin yaş ortalaması otuz gibiydi. Saatlerce bekleyişin ardından saat dokuzda "Caaaastiiiiin geeet on dı sıteeeeeyc" diye bağırdım yanımdakilerin garip bakışları ile. JT geri sayımı başladı ve sahneye çıktı.

Yıllarca sadece sesini duyduğunuz ve ekrandan gördüğünüz kişinin, etten kemikten karşınızda olduğunu hayal edin! Ve sizden sadece beş altı adım uzakta olduğunu! Gerçek değildi sanki, sanki hala ekrandan izliyor gibiydim. Bir süre idrak edemedikten sonra pusher love girl ile başladı. Ben nasıl eşlik ettiğimi hatırlamıyorum, bildiğiniz her şarkıyı ben yazmışım gibi, susmadan söyledim. Her şarkı bitiminde üzülüyordum sona yaklaşıyoruz diye ama o anı yaşamak, ağağa!

VE ASIL BOMBA, JT what goes around comes around söylerken ellerin havada daire çizilmesini sever, bunu bilen de üç beş kişi vardı diamonda, yani ilk nakaratta yapan benimle birlikte üç beş kişi sonra herkes gördükten sonra yapmaya başladı. Ama o ilk yapışta, boyum 190, kolu kaldır oldu mu sana 250 ve JT sen bunu gör, İlayda o sırada kamera ile çekiyordu ve bizi işaret edip söylemeye başladı! Şu an banim ergen gibi hareket ettiğimi söyleyebilirsiniz ama İŞARET ETTİ VE SÖYLEDİ! Sonra ne olduğunu göremedim ama bir şeyi attı seyircilere, dört çaprazımdaki aldı. Ama sanırım o fark ediş bana yetti ki pek sorun etmedim. Boy 190, sahne önü beşinci sıra, her şarkıda dikkat çektim bağıra bağıra söyleyerek. Mükemmeldi! Tek kelime ile mükemmel. İlayda tam bir Rihanna manyağıdır, ona da Madonna’ya da diamond gitti hep ama konser bittiğinde söylediği şey 267865 konsere gittim ama JT kadar mükemmelini görmedim dedi, sahne şovu, insanları coşturması falan.

Konser bitti, bildiğin boşluğa düştüm. Altı aydır, bileti düşünmezsen yıllardır beklediğim şey iki buçuk saatte bitmişti. İlayda ile oturduk orada, herkes çıktı, en son güvenlik gelip bizi kaldırdı, yoksa çıkmama taraftarıydım. Hayatımın geri kalanını orada JT dinleyerek geçirebilirdim. Kısaca gerçekten güzeldi. Ve şunu kafaya koydum Türkiye’ye bir daha gelmese bile, yurt dışında başka konserlerine mutlaka gideceğim. MUTLAKA!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar